sâmbătă, 8 octombrie 2011

Inca mai vreau o masina de cusut

Stau foarte prost la capitolul indeplinit dorinte. Vorbim despre dorintele mele. Pana acum mi-am pus in cap o gramada de chestii, fac liste de inceput de an si se alege prafu' de ele. Enumar din liste: sa merg singura la Sibiu, sa stau 2 zile si sa vin acasa, sa alerg la un maraton, sa invat mai multe limbi straine, sa fac cursuri - gasisem unul in care as fi putut invata cum sa leg o carte...si, cea mai fierbinte dorinta a mea, sa-mi iau o masina de cusut. Simt eu asa ca as putea sa fac o fusta purtabila, chiar si pantaloni.

Dorinta asta mi-am pus-o anul trecut prin iarna, adica acum aproape 2 ani. Nu-i nici pe departe cea mai veche, sunt altele peste care s-a pus praf gros. Dar cred ca e o chestie pe care chiar as putea s-o fac cu succes. Cine stie ce Donatella Versace zace in mine. Dar acum, pe bune, chiar cred ca as face cele mai perfecte gauri prin care intra nasturii, nu stiu exact numele, dar as putea sa invat.

Niciodata nu ne-au ramas bani pentru masina de cusut, au fost altele pe lista. Sa dea dracu'-n liste, ca asa pierdem timpul. Zic sa intoarcem listele cu fundu'-n sus, asa poate o sa facem si chestiile cele mai neimportante, dar care ne pun un zambet pe moaca.

Asa ca imi doresc sa gasesc puterea sa intorc lista si sa-mi iau o masina de cusut, pana nu capat un tremurici la maini.

Si ar mai fi una: sa fiu chelnerita. Cred ca ma calific si pentru dorinta asta. Ai mei au o mica afacere, taica-miu vinde fructe si alte chestii comestibile, iar maica-mea are un magazin, un fel de bacanie. Na, fiecare cu produsele lui. Au renuntat sa mai angajeze vanzatoare, dupa ce au fost furati la greu. Cand merg acasa in Galati ii mai ajut si stau eu la vanzare. De aici am dedus ca pot fi amabila si ca m-as califica si pentru postul de chelnerita. Macar o zi, sa vad cum e.

Niciun comentariu: