joi, 13 octombrie 2011

Bagajul rapid

Pot sa-mi fac bagajul in 5 minute. Stiu care-l esentialele. O sa le pun maine in rucsac, cand o sa plec acasa, in Galati, eventual cu cateva minute inainte sa ies pe usa. Cand imi fac bagajul imi dau seama ca iar am pe langa mine lucruri inutile. Mereu adun fleacuri, mi-e greu sa ma despart chiar si de-o sticla de parfum goala.

Am facut o criza de nervi cand am ajuns acasa dupa un weekend lucrat si partenerul imi aruncase absolut toate sticlele de parfum goale pe care le-am strans de-a lungul anilor. Seman cu bunica-miu aici. Numai ca el a strans o magazie plina de vechituri, de la cizme la cuie. Si avea tupeul sa se duca la gunoi sa adune cam tot ce arunca bunica. Se intampla intr-un cartier de tara, gunoiul era aruncat la gramada, departe de case. Il insoteam si stateam cu orele in magazie si cotrobaiam.

Acum ma asteapta acasa o noua casa. Ai mei au renovat total, n-o sa mai recunosc nimic, m-a avertizat deja maica-mea. M-a mai avertizat ca a aruncat mare parte din caietele si manualele mele si ale lui frati-miu. Am inghetat, vad eu maine dimensiunea dezastrului.

Niciun comentariu: