duminică, 11 septembrie 2011

fara facebook

Contribui la falimentul lui Zuckerberg, am sters contul de facebook, sa se spele cu el pe cap, prea mult timp pierdut. Daca vreti sa ma gasiti, am adresa asta, inclusiv de ym: elena_ro2001@yahoo.com sau printesul@gmail.com, e mai nou contul, o sa ma invat sa-l verific.

Mai postez aici povestioare, poze si alte intamplari. Imi pare rau ca n-am apucat sa le zic unor oameni ca nu mai sunt la zuckerberg, sper sa ma revansez, caut de maine adresele de mail sau numerele de telefon.

Urmariti si "Decat o Revista", e ceva frumos si ma mai gasiti si acolo cateodata. Si, bineinteles, Europa FM, drogul meu.


Later edit: furia pe facebook mi-a mai trecut, mi-e dor insa de unii oameni pe care ii vedeam doar acolo. Noua forma mi se pare prea mult, nu mai comunicam, suntem ca paunii.

Niciun comentariu: