duminică, 18 septembrie 2011

Sa vina promoteritele si la mine!

Nu fumez si mereu sunt ocolita de promoterite cand merg prin bodegi.

Aseara, visul de a ma baga in seama o promoterita s-a indeplinit si nu oarecum, tipa promova o bere, Desperados.

Erau doua, le-am vazut prin Centrul Vechi, inainte sa ne asezam la o masa. I le-am semnalizat partenerului, aveau costume de politiste.

Dupa ce ne-am comandat berile, apare promoterita, deja ma pregateam sa-i zic ca nu fumam, cand a zis "primiti cate o bere daca va tatuati". "Tatuaj?!", deja ma panicasem, nu vreau sa ma tatuez asa aiurea si era prima oara cand s-a oprit si la masa noastra o promoterita. "E un abtibild, e temporar", zise ea amuzata. Si ne-am lasat manjiti cu cate o soparlica. La mine nu i-a iesit capu', "e-a dracu', lasati-o, ca de aia nu-i iese", parteneru jubila cu soparlica intacta pe mana.

Am primit berile, erau calde, nu le-am desfacut acolo. Am umblat cu ele in mana pana acasa, am simtit niste priviri pe drum.

Acasa, dezamagire, berea nu-i pe gustul nostru, dar a meritat.

Niciun comentariu: