joi, 15 septembrie 2011

Arome

Sunt in perioada de chipsuri cu bere, cam atat mananc/beau toata ziua, o sa suport in curand si efectele, stiu.

Iau toate pungile la rand si le incerc, azi am ajuns la chipsuri cu gust de castraveti murati. Si, mirare maxima, chiar au gust de castraveti murati, ma gandesc sa-i combin cu un sos ceva sau cu iaurt. Sper sa nu se supere berea. Astept aromele de sarmale si chiftele, dar cel mai rau mi-e pofta de pui cu smantana, va trebui sa combin doua pungi de chipsuri in cazul asta. Sau poate ma reimprietenesc cu bucataria, in ultima vreme am intors spatele multor chestii.

In weekend am program de pastrama si must, am vazut ca la targul de la Agronomie au editie de toamna.

Si inca ceva, planul de a ma culca devreme s-a naruit, a inceput Dr. House pe TVR 1, 2 episoade seara spre noapte. Ma bucur nespus ca au scos Grey's, ma enerveaza. Dr House l-am vazut deja, dar m-as uita in bucla oricand, oriunde.

Niciun comentariu: