marți, 13 septembrie 2011

De cateva zile adunate

Dintr-un moment in altul ar trebui sa sune la usa popa, scrie jos ca vine cu sfestania. Nu mi-e clar ce-i aia, de sfestanie am auzit doar in contextul "sfestania ma-sii".

In fata blocului, o parcare mare, goala spre seara se transforma in loc de intalnire pentru mame cu copii. Isi parcheaza carucioarele intr-un cerc asa si se pun pe sporovaiala. Imaginea asta imi aduce aminte de-o discutie, de fapt inca un moment penibil in care am fost implicata. Eram intr-o bodega acum cateva saptamani, tocmai facusem cunostinta cu un super om, vine vorba despre Udrea care vizitase parcul Moghioros si trantesc: "Udrea ar face bine sa dea o lege prin care sa interzica accesul mamelor cu carucioare in parcuri, ca n-am pe unde sa alerg, am si eu drepturi". Brusc s-a facut liniste, super omul s-a uitat cam urat la mine, era prospat tatic. Probabil si altii din jur, s-au mai intors cateva capete.

Revenind la zi, am vazut azi un canal acoperit cu un semn de trecere pietoni.

Ma grabesc sa finalizez postarea pentru ca trebuie sa apara pe balcon lacuste si plosnite. Aseara a aterizat o lacusta imensa, nu stiu cum a reusit sa urce pana la 8. Probabil a fost exilata de pe stadion, baietii de la armata au inceput sa faca curatenie.

In rest, liniste, a inceput anotimpul meu preferat, sper sa ajung sa culeg struguri intr-un weekend. Pana atunci ma bucur de apusuri vazute din balcon. In curand deschid sezonul la oameni de zapada pe aerul conditionat.

Si inca ceva, suntem mai multi romani, tocmai s-a nascut baietelul unor prieteni, Iancu Matei, acum chiar ca-mi pare rau de ce-am zis despre mame.

Niciun comentariu: