duminică, 13 noiembrie 2011

Moarte listelor!

Sa dea dracii-n liste, ca nu mai fac niciuna. Cum unii zic ca ei de mici au inceput sa cante/deseneze/scrie, zic si eu ca de mica am urat listele. Mi le lasa pe masa maica-mea, inainte sa plece la serviciu: teme, dus gunoi, spalat vase.

Bine, tre sa recunosc ca acum imi plac hartiile lasate pe masa, cu mesaje. Cand ma duc acasa, la ai mei, nu le trimit sms-uri si nu-i sun sa le zic ca ma intorc tarziu, las un bilet pe masa. In casa 2, in Bucuresti, nu prea fac asta, voi analiza motivul.

Revenind la liste, care-s diferite de bilete, le urasc pentru ca aranjeaza ele viitorul cum vor. Nu lasa spatii intre sarcini. Poate am chef sa pun o acolada, "facut o morisca".

Anul asta l-am inceput cu o ditai lista, n-am facut mai nimic din ea si ma simt vinovata. Deja simt cum se apropie decembrie, luna ciudata din an, si ma iau gandurile. De exemplu, luna asta, noiembrie, a fost magica. Am facut atatea ca mi se pare ca tot anul l-am trait in noiembrie. Si n-am pus pe lista, "trait in luna noiembrie". Si noiembrie nici nu s-a terminat.

Gata, de la anul scriu bilete, nu liste. Si asta nu-i chestie de pe o lista.

Niciun comentariu: