sâmbătă, 5 noiembrie 2011

Cand ma vedeti pe strada, sa ma aratati cu degetul, am mancat supa la plic

Aseara am atins pragul de sus cand vine vorba de lene in bucatarie, am cumparat si facut supa la plic. Tanjesc de peste o saptamana la o ciorba, n-am avut timp sa fac si m-am aruncat ca disperata spre raftul cu supe la plic.

N-am mai mancat zeama lunga de cand eram in camin. Numai ca am mancat atat de multa, ca ma zis ca nu mai pun gura niciodata pe chestii la plic. Lectia din luna asta - niciodata nu exista.

Si am mancat, simteam fiecare E, m-am bucurat ca am gasit o urma de leustean. Dezastru!

Mi-e ciuda ca n-am mai gatit demult. Am facut chestii rapide, in principal cu ulei, iarasi dezastru. Nu stiu unde a plecat pofta de-a gati, n-am mai patit-o.

5 comentarii:

Oana Sandu spunea...

Am observat si eu la tine o depreciere culinara. Na, ca acum am descoperit comentariile la blogul tau. Voi fi un fel de troll special pentru tine. E interesant aici, nu te vede multă lume, exact cum îmi place mie în perioada asta...

pistruila spunea...

haha, yap, aici e baruletul nostru cu ceai, cafea bere si haine.

pistruila spunea...

da' de maine gatesc :D

Bogdan spunea...

macar suc de rosii+orez_leustean= supa de rosii! macar atat!

pistruila spunea...

mai Bogdan, hai ca m-am pus pe treaba azi, o ciorba de pui si niste pui la tigaie, mi-am intrat in mana. am uitat sa te intreb, ai reusit sa salvezi cartea aia de origami?