miercuri, 2 noiembrie 2011

Aud zurgalaii

Traiesc Ajunul Craciunului sau Ajunul Ajunului Craciunului. Azi am vazut prima masina cu brazi si am auzit prima sonerie de telefon cu tema craciuneasca. In 41, bineinteles, suntem mereu inaintea timpurilor. Ghirlandele le vad demult. Am fost prin Germania saptamana trecuta, prin zona Hanovrei si deja simteam gustul acelor de brad - in copilarie obisnuiam sa mananc ace de brad de pe jos, era de preferat sa la gasesc in casa.

Si....dovada suprema ca barbosul e aproape...Fanica Banica si-a suplimentat concertele. Trei nu erau de ajuns, acum sunt patru. Afisele a avut grija sa le puna din timpul verii, sa fie sigur ca doamnele nu se obinuiesc prea tare cu nisipul intre degete. Eu am o teorie. In fiecare an are cel putin trei concerte de Craciun, cate femei pot exista care sa se duca? Zic ca publicul se repeta. Faza e ca le ia pe femei si la baga cu forta in spiritul sarbatorilor, asta e teoria. Altfel nu-mi explic puhoiul. Dar daca teoria mea se dovedeste a fi gresita si in sala sunt mai mult de 50 de barbati, imi pierd increderea in spiritul Craciunului.

Si in final as vrea sa va zic ca dimineata, pe la 5.30, aud in statia taximetristului ca un zapacit si-a pierdut Iphone-ul intr-un taxi. Brusc s-au auzit hahaieli de soferi si cred ca si dispecera radea. Na, mosul a venit mai devreme la un taximetrist. Cand va zic ca-i Ajunul...

6 comentarii:

Anonim spunea...

O prietena mi-a spus ca in weekend a ascultat colinde. Deci zurgalaii se aud si in Iasi ;))

pistruila spunea...

Ioana, o sa simtim Pastele peste o luna :))

Anonim spunea...

:))) bine ca nu Sf. Valentin...n-as suporta atatea inimioare in plin decembrie =))

Oana Sandu spunea...

:)))) misto faza cu iPhone-ul. sa ne reamintim că eu l-am uitat la raionul de papuci de la Selgros:)))

pistruila spunea...

jobs se intoarce in mormant, sau cum se zice, din cauza voastra. asta cu papucii i-a pus capac, cred. peste capacul pe care-l are deja. ma scuzati, sunt cam sumbra azi, nu stiu ce am :D

Oana Sandu spunea...

ca sa fiu si eu spiritoasa cred ca l-am recuperat tocmai pentru ca era un iPhone. e clar acum! altfel, nu se poate. pe Nokia nu l-am gasit nici cu o echipa intreaga de politisti de la sectia 1 - tot asa, sa ne reamintim, cum ar veni:))