miercuri, 23 ianuarie 2013

Sunete

Anul asta se implinesc 8 ani de cand lucrez in radio, la Europa FM. Tin minte ca in timpul facultatii ii ascultam speriata pe unii colegi care spuneau ca de mici visau sa lucreze in televiziune sau radio. Eu nu-mi facusem niciun plan, in copilarie am zis ca-i mai bine s-o ard aiurea, dupa aia vad eu ce fac.


Daca tot am intrat la jurnalism, eu venind dintr-un liceu economic, am zis ca totusi ar fi bine sa am si eu un raspuns la intrebarea "Tu ce vrei sa faci dupa facultate?". Raspunsul pregatit era: sa scriu. Imi si placea. Inca imi place, n-am lasat deoparte de tot presa scrisa. Numai ca drumul asta al meu m-a dus in alta parte...la radio.

Maica-mea a fost cea mai fericita, ea e mare fan radio, pana sa lucrez eu la Europa FM stia toate vocile de la Radio Romania Actualitati, la noi in casa se asculta radioul, in bucatarie. Na, ca pot spune ca si eu in copilarie am cochetat cu radioul, nu insa atat de tare incat sa zic "fratilor, uitati-va atent la mine, eu voi fi in acea cutie dupa ce termin facultatea!".


Si am ajuns la radio, meseria de reporter de radio ma lasa sa fac ce am vrut eu mereu: sa suprind reactii, sa ma fac mica intr-un colt, cu reportofonul in mana, sa descos oameni, iar la final sa construiesc o poveste numai din sunete.

Din septembrie anul trecuut, teoretic am alta functie: producator. Ma ocup de emisiunea "Drum cu Prioritate", de la 17 la 20, gazda e Radu Constantinescu. Din septembrie, grila Europa FM s-a schimbat foarte mult, emisiunile sunt mai vii, avem mult mai multe interventii cu invitati, reportaje, putem spune povesti frumoase cu oameni simpli. Si asta se intampla in toate programele. Asta fac eu de atunci, in fiecare zi pregatesc emisiunea. Insa tot reporter imi place sa spun ca sunt.

Acum au venit sondajele.....toate programele radioului au crescut. Bucurie mai mare nici ca se putea! Munca noastra n-a fost in zadar, iar oamenii ne-au aratat ca inca vor sa asculte ceva....normal.

Toata luna decembrie a fost o nebunie, am luat reportofonul si am realizat rubrica "Mandri de Romania", o gasiti pe site, cu toate reportajele. Mai jos e unul dintre reportajele mele preferate - cu o operatoare de la 112. Na, soarta! Mult timp o sa rumeg luna aia, ca a fost ca un carusel si abia acum se asaza gandurile.






Niciun comentariu: