luni, 7 ianuarie 2013

Multumesc!

Sunt cel mai norocos om de pe lumea asta. Sunt inconjurata de oameni minunati. Stiam asta, dar luna trecuta, de sfarsitul lumii, un marker a subliniat oamenii frumosi din viata mea. M-a lovit o masina in timp ce traversam o strada. Lovitura a fost destul de puternica, in urma accidentului m-am ales cu vreo 3 zile de spitalizare - printre care una fix in Ajunul Craciunului - ameteli, stari de voma. Tot de la accident nu mai simt mirosuri si gusturi. M-am lovit la cap, iar in urma socului mi s-a format un cheag de sange deasupra ochiului drept. El ar fi de vina pentru lipsa mirosului. Cand mananc, simt doar sarat, dulce, acru, amar, atat cat ma ajuta limba sa percep. Sunt insa norocoasa ca am scapat cu viata, desi am aterizat pe spate, nu mi-am rupt nimic. Incerc sa merg pe linia aia cu plusuri, cred in continuare ca intr-o zi o sa simt din nou mirosuri. Doctorii spun ca sunt sanse sa-mi revina, sunt sanse sa raman asa. Cam asta-i markerul care a scos si mai mult in evidenta oamenii din jurul meu. Telefoanele primite, mesajele, vizitele la spital m-au ajutat enorm. Si am inteles acum despre ce-i Craciunul. E despre familie si prieteni, ma rog, p-asta am auzit-o, dar acum am si simtit-o. De fel sunt destul de puternica, dar gandul ca totul se putea termina altfel ma doboara. Mi se taie picioarele. Toti oamenii astia mi-au intins fiecare cate o mana. Si mai e un om, mai special. E Adi, cel care si-a stapanit spaima si a facut fata momentelor de asteptare pe holurile spitalului. De cate ori ametesc, de cate ori ma trezesc noaptea plangand din cauza imaginii masinii, care-mi revine mereu in cap, el e acolo sa ma stranga in brate, el e echilibrul meu. Si tot el e "nasul" meu. "A ce miroase?", aude intrebarea asta destul de des. Vreau sa le multumesc oamenilor frumosi din viata mea, care m-au ajutat si ma ajuta sa trec peste toata treaba asta. Sunteti foarte tari, bai nene! :)

7 comentarii:

an inmigrante spunea...

Dragă Elena,
acum aflu de necazul ce ţi s-a întâmplat.
eşti un om bun, Dumnezeu trebuie să te ajute!
mă rog să-ţi fie bine şi să treci peste nenorocirea asta.
La mulţi ani cu sănătate şi oameni dragi şi de ajutor, aproape!
Te îmbrăţişez!

Ioana spunea...

Îmi pare rău să aflu prin ce ai trecut, dar mă bucur că eşti bine acum şi te asigur eu că toate gândurile bune care se îndreaptă spre tine te vor face să te simţi din ce în ce mai bine, până la foarte bine! ;)
Multă sănătate! Pupici de la Iaşi!

pistruila spunea...

Dragii mei, va multumesc tare mult pentru gandurile bune! Va urmaresc cu drag! Un an frumos sa aveti, cu sanatate si putere sa treceti peste obstacolele din drum! :)

Liviu Drugă spunea...

Acum vreo 10 ani am citit despre un caz asemanator. I-a revenit dupa mai mult de 8 luni, dar cu un tratament cu ace chinezesti. Nu imi mai amuntesc niciun detaliu.
Sanatate!

pistruila spunea...

Domnii cu acele imi recomanda sa mai astept pana sa vin la ei. Multumesc mult! :)

Liviu Drugă spunea...

Asa as zice si eu, chiar daca habar n-am subiectul. Organismul asta are niste capacitati fantastice de autorecuperare.

Deci bafta multa! :)

Putri Adiratnaa spunea...

Oportunitate de împrumut oferită de dl, Benjamin care îmi salvează familia de la robie financiară {lfdsloans@lemeridianfds.com}

Bună toată lumea, sunt mamă singură Putri Adiratnaa, din Jakarta, aș dori să împărtășesc această mărturie grozavă despre cum am primit un împrumut de la dl, Benjamin, când am fost alungați de acasă când nu mai puteam să-mi plătesc facturile, după fiind înșelat de diverse companii online și refuzat un împrumut de la banca mea și o altă uniune de credit pe care am vizitat-o. Copiii mei au fost luați de asistență maternă, eram singură pe stradă. În ziua în care am pășit rușinos într-un vechi coleg de școală care m-a prezentat la Daisy Maureen. La început i-am spus că nu sunt mai pregătit să-mi asum niciun risc de a solicita un împrumut online, dar m-a asigurat că îmi voi primi împrumutul de la ei. În al doilea rând, din cauza casei mele, am fost nevoit să iau un proces și am solicitat împrumutul, din fericire pentru mine am primit un împrumut de 80.000,00 USD de la domnul Benjamin. Sunt fericit că am asumat riscul și am solicitat împrumutul. Copiii mei mi-au fost returnați și acum dețin o casă și o afacere proprie. Toate mulțumirile și recunoștința se adresează Serviciului de finanțare Le_Meridian și pentru ajutorul domnului, Benjamin, pentru că mi-a dat un sens vieții, când pierdusem orice speranță. Dacă în prezent căutați un ajutor de împrumut, le puteți contacta prin: {lfdsloans@lemeridianfds.com} sau WhatsApp + 1-989-394-3740