marți, 8 martie 2016

Tatuajul cu zmeu

Luna trecuta, pe 4 februarie, mi-am facut un tatuaj. Nu prea e bine zis "mi-am facut", ca l-a pus pe piele un om foarte talentat, Alex Popescu, il gasiti la BioArt Tattoo. Eu doar am zis ca vreau un zmeu, coarda care il sustine sa fie desenata sub forma a doua nume: Adi si Lara, sotul si fetita noastra. I-am mai zis ca modelul zmeului il vreau cat mai colorat si ca nu vreau linii drepte. Cu mine alaturi, a desenat zmeul, l-a pus apoi pe piele si a inceput tatuajul.
Zmeul sunt eu, iar oamenii dragi sunt cei care ma sustin, ma ajuta sa zbor, sa nu ma prabusesc.
Adi m-a sustinut sa il fac, desi nu e de acord cu tatuajele. Spune ca la un moment dat o sa ma satur de el. Iar eu ii tot repet ca e ceva ce ma reprezinta, nu am cum sa ma satur de tatuaj. Apoi ii zic ca de aia l-am facut pe spate, sa nu-l vad asa des. :)




Niciun comentariu: