luni, 7 martie 2016

Am revenit la zmeul meu!

Am plecat putin din spatiul asta. Am zis sa revin si sa scriu aici. De aproape doi ani, sunt mama, s-au schimbat multe la mine, inclusiv felul in care scriu. Sau mai bine zis, subiectele despre care scriu. Experientele traite sunt dirijorul, iar eu sunt acum in lumea Larei, printesuca noastra. Chiar sunt curioasa ce o sa iasa, dupa revenirea aici, pe blog.

Sa incepem, zic! Sper sa nu scriu doar despre copii, nu vreau sa fiu inca o mama cu blog. Urmaresc cu mare drag cateva bloguri de mame, am invatat si invat multe de la ele. Eu nu prea ma simt in stare sa fiu o voce de mama care sa conteze. Hm, cam greu de explicat. Ideea e ca o sa scriu despre viata noastra in patru (cu tot cu pisica), dar fara vreo morala la final sau sfat. A, si o sa ma plang mult ca e greu. Ca este greu, chiar este. Astea fiind scrise, sa inaltam zmeul din nou! :)

2 comentarii:

Liviu Drugă spunea...

Mișto! Good luck! :)

pistruila spunea...

Multumesc mult! :)