joi, 5 ianuarie 2012

Primele franturi

....pe anul asta, incep:

- pe 2 era liniste peste tot, prima data in multi ani cand a fost liniste in 41, poate ca in alti ani n-am mers cu el pe 2

- tot pe 2, soare, ziua s-a stricat dupa ce au inceput sa curga crimele

- dupa 2, zile libere si un mare gol. o data si-o data tot o sa trebuiasca sa-l umplu cumva, aman si cred ca fac mai rau. nu mai stiu formula, va trebui sa astepte pana gasesc culorile

- tipul de la cititul repartitoarelor a intrat incaltat, doi pasi si a acoperit majoritatea suprafetei garsonierei. "multumim!", i-am strigat in urma, desi eram doar eu si Dante, the cat acasa

- imi suna in cap "niciodata nu te tii de nimic", mi-e si frica sa-mi fac planuri pentru anul asta. are dreptate, unul cate unul am debifat toate punctele din liste. cred ca are legatura cu golul, dar daca eu n-am culori pentru el, n-am nici pentru planuri. le am, le-am tinut minte chiar daca a disparut lista

- nu stiu cum sa fac sa scriu undeva ce visez noaptea. sau sa inregistrez. cateodata sunt filme, cu actori buni, oameni pe care nu i-am vazut in viata mea, dar joaca si sunt filme bune. rar intra oameni pe care-i stiu. macar subiectele sa le am dupa ce ma trezesc. n-am noptiera, n-am unde sa tin pix si hartie, pana ma duc la ele, uit

- de fiecare data cand ies din lift sau din casa trebuie sa fac cativa pasi pana sub becul de pe scara, sa fac cu mana, sa se aprinda

- "du-te-n pizda ma-tii!", asta-i o vecina care-i striga asa fiica-si din cand in cand, cand fata vine la ea. in restul timpului sta la taica-su

- nu mai am nicio pereche de cercei, am pierdut cate un cercel, s-au rupt, am pierdut perechi intregi, altii nu mi-am mai luat

2 comentarii:

Anonim spunea...

lista asta e numai bună pentru cine vrea să-ți facă cadouri de ziua ta. e perfectă. Eu acum știu.

pistruila spunea...

haha, multumesc anticipat...noptiera n-am unde s-o pun :D

acum ca ma uit, am cam pus acolo multe dorinte, imi cam iese treaba asta