duminică, 1 ianuarie 2012

Hipstere, bunica-ta-i acasa?

Am inceput anul bine...am fost numita bunica.

Pana sa ajung sa spun cum mi s-a intamplat, sa va dau putin context. Sunt o cizma cand vine vorba de stil vestimentar, nu-l am deloc. Hipstereala n-o inteleg, imi plac hainele comode, iar iarna m-as imbraca cu cea mai groasa salopeta, numai sa nu simt frigul cand merg pe strada. In mare, sifonierul meu spune asa: tricouri, tricouri, blugi, blugi - mai larguti sa fie, camasi - astea-mi plac si pulovere. Si hanorace. Fara stil deloc, cum am mai zis. Am incercat stilul blugi/pantaloni stramti cu cizme. Nu prea mi-a placut, ideea fundului la vedere nu ma incanta. Prefer niste clasici. Daca mai sunt si rupti, cu atat mai bine.

Trecem la incaltaminte...imi plac tocurile, imi pun tocuri, stau pe loc si ma uit in oglinda. Dupa ce fac doi pasi - in casa - ma razgandesc si trec la bascheti. La capitolul asta sunt pregatita. Iarna merg pe aceeasi idee - incaltaminte cat mai groasa, comoda, sa nu ma roada si sa nu intre apa/frigul ca m-am dat dracu'.

Asta-i contextu'. Cu cateva din hainele de mai sus m-am dus intr-un club, de revelion. N-am pregatit nimic din timp, am mers intr-o piata, ne-am uitat la artificii si dupa aia ne-am bagat in primul club care nu cerea mult la intrare. Tinuta mea - blugi, nu foarte largi - ca am si din aia - dar nici foarte stramti, ghete maro, pulover rosu simplu si-un tricou alb. Craciunesc, asa. Asa-ul meu nu s-a pupat deloc cu ce era in club - tocuri mari si foarte mari, rochii stramte si scurte, pantaloni mulati si bluze sclipicioase. Astea erau tipele, tipii erau cu camasi, la ei e simplu. Plus niste hipsteri.

Eram prea lejera, dar asta mi-a permis sa beau cu lejeritate bere din sticla. N-am mai cerut pai. Dupa cateva sticle, m-a dus la toaleta. Acolo, plin de tocuri si de guri si bucle, care erau aranjate atent in oglinda. M-am uitat si eu putin, rimelul era la locul lui, ochelarii la fel - de obicei ii las acasa la evenimente dansante, dar chiar nu mai vad fara ei, asa ca i-am luat si pe ei la revelion. Am iesit din toaleta, am trecut printr-un fel de hol unde stateau lipiti de perete niste pusti si aud...."parca-i bunica-mea". Acuma ce sa zic, bine ca nu m-am incaltat cu bocancii de munte. Faza e urmatoarea: fundu' nu mi-e cazut si am chiloti misto, bunica-sa nu cred ca are din astea.

Ma tot uit prin reviste, pe la sfaturile cu tinute pe care e musai sa le ai in dulap. Le combini si dai bine. Si aici sunt cizma, am cateva piese mai tari asa - tocuri, rochii, pantaloni mai eleganti, dar nu-mi vine sa le port si nici sa le combin. O fi vreo gena care-mi lipseste.

Niciun comentariu: