duminică, 3 februarie 2013

Oameni care iti pun un zambet pe moaca


Am mai zis pe aici, in decembrie am intervievat oameni care fac lucruri frumoase. Nu neaparat iesite din comun. Toata luna am plutit. Ziua luam interviurile si le editam acasa, noaptea. Chiar daca pe final am trecut prin clipe grele, acum imi dau seama ca nimic nu-i intamplator. Mai jos sunt alte doua interviuri. Primul e cu Anca Stefan, ea a infiintat ONG-ul REACT, de la ei am invatat cate ceva despre acordarea primului ajutor in caz de accidente. M-au chemat pe la inceputul anului sa-mi arate notiunile de baza. Anca a terminat Medicina, dar a renuntat la spital si a infiintat REACT. Tot ei se implica in campanii de donare de sange. Stiu ca suntem asaltati de ONG-uri, dar faceti-va timp sa voluntariati sa ajutati. Sentimentul de dupa....



Dumnealui e Daniel Dobrica, vatman pe tramvaiul 41. De 18 ani circula pe linia asta. Sunt fanul lui!

Niciun comentariu: