joi, 9 februarie 2012

Cheia





Ha, am gasit-o, este fix ca si cheia dulapului de la biroul meu din copilarie/adolescenta. Eram tare mandra de mobila din camera mea, purta un nume, intreb cand merg acasa, pe modelul "camera de tineret Cristina". Daar, de-o parte si de alta a scaunului aveam doua dulapuri, cu cheie. Cheia arata asa. Poza asta am gasit-o pe-un site cu haine si alte chestii si este un desfacator de sticle. Na! Intr-unul din dulapuri imi tineam incuiate asa: oracolul - il mai am si acum, un mesaj scris catre invatatoare si citit de mine la serbarea din clasa a 4-a, cand ne-am despartit de ea, lucrarile corectate de ea - multe cu note de zece, lucrarea cu 10+, am scris o compunere si invatatoarea mi-a dat nota asta, scoici aduse de la mare, poze developate, casete inregistrate.

Niciun comentariu: